17 nov, 2023

VrijMiGoal Friday...

YEAH, het is weer VrijMiGoal friday!!!

Op de dag vóór de intocht van Sinterklaas, kloppen de hartjes -ook bij menig oudere uit Goor- een beetje sneller. Want; hij komt-hij komt…. of zij komt-zij komt.  Maar zij kómen zeker; de mensen uit het Goorse bedrijfsleven. En ze nemen tevens een zak vol lekkers mee!!

De VrijMiGoal staat weer gepland voor deze vrijdag. Dan drinken ondernemers uit Goor de VrijMiBo vandaag een keertje niet op de zaak maar bij iemand thuis, die behoefte heeft aan een beetje leven in de brouwerij en aan wat aanspraak.

Naast het gezellige bezoek ook een overheerlijke gevulde borrel-tas, mét daarin, als extraatje, een uitnodiging voor de VrijMiGoalXL!!  VrijMiGoal XL op vrijdag 26 januari 2024 (stichtinggoal.nl)

Alle VrijMiGoalers komen dan een keer bij elkaar in De Reggehof. Een mooi moment voor zowel de ouderen als de bedrijven, om elkaar te ontmoeten en te netwerken. Wie weet ontstaan daar wel weer mooie nieuwe VrijMiGoal-koppels uit.

Warme ontmoetingen, wie heeft daar nu geen behoefte aan. Veel plezier allemaal, maak mooie momenten samen en koester het! Proost!