Samenwerking met zorginstellingen

Stichting G.O.A.L. organiseert recreatieve evenementen voor diverse cliënten van diverse zorginstellingen in Twente.
We zijn enorm trots op deze prachtige samenwerkingen. We werken o.a. samen met:

De Twentse Zorgcentra

De Twentse Zorgcentra is de grootste aanbieder van zorg- en dienstverlening aan mensen met een verstandelijke beperking in Twente. Ruim 2.000 cliënten maken gebruik van uiteenlopende vormen van zorg- en dienstverlening, die direct of indirect geboden wordt door 2.500 medewerkers en meer dan 600 vrijwilligers. Wij stellen ons ten doel om ‘jouw leven samen te ondersteunen, dichtbij en deskundig’. Met in de eerste plaats aandacht voor persoonlijke wensen van onze cliënten.
www.detwentsezorgcentra.nl/

Trivium Meulenbelt Zorg (TMZ)

De zorg persoonlijk maken, dat is de missie van TMZ. Dit doen zij vol passie met meer dan 2400 medewerkers, 1600 vrijwilligers, alle cliënten en hun naasten. In hun sfeervolle zorglocaties en bij mensen thuis bieden zij onder andere verpleging, verzorging, begeleiding en personenalarmering. Ze zijn actief in de gemeenten Almelo, Borne, Enschede, Hengelo, Tubbergen en Twenterand.
www.triviummeulenbeltzorg.nl/

Zorggroep Sint Maarten (heel Twente)

Zorggroep Sint Maarten helpt met name ouderen om de kwaliteit van leven te behouden of te verbeteren. Dit doen we vanuit 16 locaties waar mensen kunnen wonen en gebruik kunnen maken van zorg en services. Daarnaast bieden we zorg en services aan thuiswonende cliënten. Binnen de regio Losser werken onze locaties en ambulante diensten intensief samen en staan we in nauw contact met de mensen, instellingen en organisaties in onze omgeving. We willen er graag aan bijdragen dat alle inwoners van onze regio op een fijne manier ouder kunnen worden en een betekenisvol leven blijven leiden.
www.zorggroepsintmaarten.nl

Herfstzon  Goor

Huize Herfstzon maakt deel uit van Stichting de Warme Huizen. Dit zijn een aantal kleinschalige gemoedelijke en huiselijke verpleeghuizen. Huizen met een ziel waar geleefd wordt en waar de kok elke dag vers kookt. Medewerkers en vrijwilligers hebben een warm hart en aandacht voor bewoners. Ieder warm huis is actief in het dorp of stadje waar het staat, en een belangrijk onderdeel van de plaatselijke samenleving.
www.herfstzongoor.nl

Interesse?

Neem gerust contact met op!

Neem contact op